Demo text

«Сонечко дивиться в віконечко»

Програмне зміст:

Формувати елементарні знання про об'єкти неживої природи (сонце). Розширювати знання дітей про рослини (цибуля, його форма, «одяг», користь). Продовжувати вчити дітей викладати аплікацію із різних геометричних форм (коло, смужки) на площині, продовжувати вчити називати форму, колір та величину предмета. Закріплювати вміння правильно визначати кількість предметів (один - багато).

Розвивати здатність слухати і розуміти мову дорослого, спонукати дітей повторювати вірш, розуміти його зміст, виконувати відповідні рухи. Розвивати уміння емоційно реагувати на зображення, отримувати задоволення від результату своєї творчої роботи.

Виховувати доброзичливе ставлення один до одного, до тварин. Виховувати любов та бережливе ставлення до природи, розуміти її користь для здоров'я людини. Розвивати спостережливість і увагу дітей.


Словник:

Цибуля (цибуля), лусочки, сонечко (сонечко), промінчики (промінці).


Матеріал та обладнання:


Сонечко на віконці, іграшковий ведмедик, кошик з цибулею, контур із зображенням цибулі, цибулиння, жовті круги і смужки, листи блакитного паперу, картини 4-х часів року з сонечком.

Хід заняття:

Вихователь в костюмі мами-ведмедиці і діти в шапочках ведмедиків заходять в групу.

В-ль: Ось і прийшла до нас довгоочікувана весна. Оживає вся природа навколо. І ми всі прокинулися після зимової сплячки, адже ведмеді всю зиму спали, довго один з одним не бачилися. Давайте поздороваемся один з одним і з гостями.

Доброго ранку, оченята, ви прокинулися?

(Діти погладжують повіки).

Доброго ранку, вушка, ви прокинулися?

(Діти погладжують вушка).

Доброго ранку, щічки, ви прокинулися?

(Діти погладжують щічки).

Доброго ранку, ручки, ви прокинулися?

(Діти погладжують ручки).

Доброго ранку, ніжки, ви прокинулися?

(Діти погладжують ніжки).

Доброго ранку, гості! Ми прокинулися і раді вас бачити!

Добрий ранок, сонечко! Ми прокинулися і посміхнулися!

(Простягають руки вгору і широко посміхаються).


Вихователь:

Дітки, подивіться яке ласкаве сонечко світить нам з віконця. Давайте поздороваемся з ним.


Діти розповідають вірш Агнії Барто «сонечко Дивиться в віконечко»

Дивиться сонечко у віконце.

Гріє нашу кімнату

Ми заплескали в долоньки

Дуже раді сонечку.

(Діти плескають в долоньки).

Вихователь:

Сонечко нам теж радіє, відчуваєте, як воно нас зігріває своїми промінчиками! Подивіться, яке воно жовте і кругле, світить нам прямо з неба! Де сонечко, хлопці, вгорі чи внизу? (відповіді дітей) А яке сонечко? (відповіді дітей) А скільки у сонечка промінчиків? (багато)

Чарівне сонечко, взимку світить та не гріє, навесні гріє ласкаво, пробуджує всю природу, влітку спекотно пригріває, а восени засинає, землю трохи нагріває (показ картин)

От тому і нам стало тепло весною, радісно і затишно від сонечка.

Давайте пограємо з ним, підходите до столиків, поки сонечко пісеньку співати, ми зробимо його портрет. (Діти викладають аплікацію з готових кіл, смужок різної довжини «портрет з промінчиками сонечка на блакитному небі». У ході виконання завдання вихователь задає питання:

На яку геометричну фігуру схоже сонечко? Що ще є у сонечка? (Промінчики). Які промінчики у сонечка? (Довгі і короткі, желотого кольору).

Пропонує помилуватися своїми роботами, відповісти, що вони робили, кажуть сонечко і сонечко, промінчики і проминци, плескають у долоні.

Вихователь:

Хлопці, чуєте, хтось сопе. Піду, подивлюся. Та це ж наш маленький Мишко. Нарешті він прокинувся. А що він нам приніс? (кошик з цибулею).

(Вихователь бере у мишка кошик з цибулею). Давайте подивимося, що в кошику, діти? (Цибулька! Або цибуля українською мовою) Скільки луковок? (багато) А в мене в руці? (одна) у мене в руці велика чи маленька цибулинка? (велика) Підійдіть всі до мене, я вам дам цибулька в руки. (Вихователь роздає дітям по маленькій цибулині). А тепер простягніть руки з луковками до мене. А у вас які цибулинки? Великі чи маленькі? (маленькі). А які цибулинки за формою? (круглі) А що у кожної цибулинки вгорі? (зелені паростки) А внизу? (білі тоненькі корінці, схожі на ниточки) Правильно, діти, настала весна, сонечко пригріло і цибулинки почали рости, прокидатися!

Подивіться, скільки у моєї цибулинки лусочок-«одяг». Я зараз її роздягну і пошуршу ними, ось так. (Вихователь подрібнює лусочки цибулинки і шарудить ними). А тепер ми з вами пошуршим лусочками цибулинки.

(Діти шарудять долоньками лусочки і кажуть «шур, шур, шур»).

Вихователь:

Дітки, що наш ведмедик зажурився, що сталося? Давайте у нього запитаємо? (мишко каже, що у нього болить горло) Хлопці, от біда, ведмедик наш застудився і захворів, треба його вилікувати! І я знаю, як це зробити! Цибулька адже дуже корисний, його потрібно їсти, щоб не захворіти на застуду. Треба йому подарувати цибулину. Ось, подивіться у нас з вами є велика цибулинка, але цю цибулину треба «одягнути». Я зараз намажу клеєм цибулину, а ви одягнете її (приклеєте на шечки луковке лусочки). (Вихователь пропонує дітям подрібнити лусочки, і посипати ними покритий клеєм силует цибулини, намальованим на ватмані. (Діти разом з вихователем виконують роботу).

Вихователь:

Подивіться, діти, яку чудову велику цибулину ми зробили. Це для тебе, мишко. Їж цибулька і видужуй.

Мишкові дуже сподобався цибулька, він зараз же піде лікуватися. (Ведмедик іде)

Ну а ми добре з вами попрацювали і тепер можемо пограти. Гра «Сонечко і дощик». У ході гри діти імітують дощ, промовляючи швидко і повільно «кап, кап, кап...»

/Files/photogallery/757/1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 6940

Коментарi

  • Payday Loans

    2018-03-27 19:59:58

    online installment loans installment loans guaranteed installment loans [url=http://installmentloans.bid]installment loans[/url]...

  • Instant Online Loans

    2018-03-21 14:12:41

    installment loans installment loans no credit check installment loans online [url=http://installmentloans.bid]installment loans[/url]...

  • StevenReort

    2017-01-16 07:15:17

    nieleczona dna moczanowa dieta na dne moczanowa [url=http://seeknet.pl/]http://seeknet.pl/[/url] dna podagra dna moczanowa co jesc...

  • Sefandcymn

    2016-02-01 08:03:11

    Реакция растений на воздействие изменений условий существования [url=http://priroda-i-jekologija.ru/]здесь[/url]...